Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl üye olabilirim?
Sitemiz üyeliğin bulunuyor ise ekranın sağ üst köşesinde bulunan “üye girişi” linkine tıklayıp e-mail ve şifren ile hesabına giriş yapabilirsin. Üye olmak istersen sitemizi ziyaret ederek ekranın sağ üst köşesinde bulunan “üye girişi” linkine tıkla. Gelen sayfa da “hesap oluştur” linkine tıklayarak istenilen bilgileri doldurup üyelik işlemini tamamlayabilirsin.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
freecap.com.tr'ye üye olmadan da ziyaretçi olarak alışveriş yapabilirsiniz. Bununla beraber siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve gerekli durumlarda sizinle iletişime geçilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.
Hangi Ödeme Yöntemlerini Kullanabilirim?
Kredi kartı veya banka kartınız ile ödemenizi güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.
Parolamı unuttum?
"Giriş Yap" kısmından "Parolamı Unuttum" butonuna basarak, kayıt olduğunuz e-mail adresinizi girdiğinizde, e-mail adresinize parolanızı sıfırlayabilmeniz için bir e-mail gönderilmektedir. Gelen e-mail üzerinden parolanızı sıfırlayarak yeniden oluşturabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
Üyeliğine giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan "Hesabım" alanına gelerek “Üyelik Bilgilerim” sekmesine tıkla. Bu sayfada yer alan İsim, Soy isim, Doğum tarihi ve Cep telefon numarası gibi alanlarda dilediğin bilgi değişikliğini yapabilirsin. E-mail adresi her üyelik için tekil olduğundan e-mail adres değişikliği yapılamamaktadır.
freecap.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?
Ödeme işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, freecap.com.tr tarafından kredi kartınıza ait herhangi bir bilgi saklanmamaktadır.
Kişisel bilgilerim freecap.com.tr'de güvende mi?
Üyelik kaydı ve alışveriş işlemi sırasında verdiğiniz tüm bilgiler üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.
Nasıl sipariş verebilirim?
Beğendiğin ürünleri sepete ekleyip, satın alma işlemini gerçekleştirmek için ekranın sağ üst köşesinde yer alan “sepetim” butonun üzerine gelip “sepete git” butonuna tıkla. Sepet sayfası açıldığında ekranın sağ orta kısmında yer alan “sonraki adım” butonuna tıklayarak adres bilgileri sayfasına geçiş yapmış olacaksın. Üye girişi yaptıysan kayıtlı adresini seçebilir veya yeni bir adres ekleyebilirsin. Üyeliksiz giriş yaptıysan adres bilgilerini doldurman gerekmektedir.
Adres bilgilerini kontrol edip kargo seçimini yaptıktan sonra ekranın sol alt kısmında yer alan “ödemeye devam et” butonuna tıkla. Kart bilgilerini girdikten sonra “satış sözleşmesini kabul” edip siparişini onaylayabilirsin.
Siparişini onayladıktan sonra 3D güvenli ödeme sayfasına yönlendirilecek ve banka sistemin de kayıt olan telefon numarana SMS gelecektir. SMS ile gelen şifreyi girip işlemini onayladıktan sonra siparişin alınmış olacaktır.
Bedenimi nasıl öğrenirim?
New Era 59FIFTY şapka boyutunu öğrenmek için, başınızın en geniş kısmından (alından arkaya) bir ölçü şeridiyle (mezura) baş çevresini ölçebilir ve beden tablosundaki size uygun ölçüyü seçebilirsiniz.
7 1/8 = 56.8cm
7 1/4 = 57.7cm
7 3/8 = 58.7cm
7 1/2 = 59.6cm
Sipariş faturam ürün ile birlikte gelecek mi?
Tüm siparişleriniz için e-Arşiv Faturası, sipariş sırasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize dijital olarak iletilmektedir. Fiziksel fatura gönderimi yapılmamaktadır. Dilersen faturana üyelik hesabın “siparişlerim” sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsin.
Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
freecap.com.tr'de gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dahildir. Alışveriş sepetinizde ürün bedeli ve tüm ilgili vergiler ayrıca gösterilmektedir.
Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?
Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş kabul edilmemektedir.
Ürün temin koşulları nelerdir?
freecap.com.tr üzerinden satılan ürünler depo stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün depolardaki stoğu kontrol edilmektedir. Stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.
Kargo ücreti ödeyecek miyim?
3.000,00 ₺ ve üzeri siparişlerde ücretsizdir. 3.000,00 ₺ altındaki siparişlerde kargo ücreti alınmaktadır.
Teslimat süresi ne kadardır?
Freecap.com.tr’de satılan ürünler yurt dışından sipariş üzerine temin edilmektedir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, ürünlerin size ulaşma süresi ortalama 5–8 iş günü sürmektedir. Siparişinizin her aşamasında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Kargo firması, siparişlerinizi iş günleri 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.
Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
Satın almış olduğunuz ürünlerin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz ------ firması aracılığı ile yapılmaktadır.
freecap.com.tr üzerinden yapmış olduğum siparişi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, iptal talebinizi info@freecap.com.tr'ye yazılı olarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebinizin tarafımızdan onaylanması sonrasında, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi başlatılacaktır. İade sürecini bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.
freecap.com.tr'deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?
freecap.com.tr sitesine üye olurken bildireceğiniz e-mail adresine, belirli aralıklarla sitedeki fırsatlar konusunda bilgilendirme e-maili gönderilecektir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişlerim kısmından iade talebi oluşturabilirsiniz. Üyeliksiz alışverişlerde iade talebi oluşturmadan iade adımlarını takip ederek süreci başlatabilirsiniz. İadenizin işleme alınabilmesi aşağıdaki şartlara bağlıdır.
• İade edilmek istenen siparişin teslim tarihi üzerinden 14 gün geçmemiş olması,
• Ürününüzün kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması,
• Ürüne ait ambalajın, etiketin veya kutunun herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması,
• Ürününüze ait e-arşiv faturası çıktısının alınıp en alt kısmında yer alan "İade Bölümü" alanının doldurulmuş ve imzalanmış olması,
Şartıyla iadeniz işleme alınacaktır. Bu şartlara uymayan iade talepleri Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği kapsamında reddedilecektir.
freecap.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerin iadesi sadece aşağıda belirtilen iade adresinden yapılmaktadır. Freecap'in ürünleri, yalnızca online mağaza üzerinden satılmaktadır. Bu nedenle, online mağazadan alınan ürünlerin iadesi yalnızca kargo üzerinden yapılabilir. İadelerde ------ firma kodunu kullanarak ürününüzü UPS ile adresinizden veya şubelerinden ücretsiz gönderebilirsiniz. Diğer kargolar ile yapılan gönderilerin ücreti gönderen tarafından karşılanacaktır, karşı ödemeli gönderilen iadeler kabul edilmeyerek tarafınıza geri dönecektir. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
*Değişim işlemlerinizi yalnızca ürün iadesi ve ardından tekrar satın alım şeklinde gerçekleştirebilirsiniz.
İade Adresi: ------
UPS FİRMA KODU: ------
İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansıyor?
Kredi kartınıza yapılan iadenin, banka hesabınıza yansıması, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak ortalama iki hafta sürmektedir. Ayrıca kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreç, FREECAP’in kontrolünde olmadığından yaşanabilecek gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir.
freecap.com.tr üzerinden satın aldığım siparişimi değiştirebilir miyim?
Değişim işlemlerinizi yalnızca ürün iadesi ve ardından tekrar satın alım şeklinde gerçekleştirebilirsiniz.
Teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Siparişin sipariş oluşturma aşamasında belirttiğin adresine gönderilmektedir.
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişin adresine ulaştığında kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinin durumunu kontrol etmeyi unutma. Ürünlerde bir hasar görmen durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden ‘’hasar tespit tutanağı” tutmasını isteyebilirsin. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından depomuza ulaştırılacak ve ürünlerin iade/değişim işlemi yapılacaktır. Bu adımları takip etmeden ürünü teslim aldığında sorumluluk freecap.com.tr'ye ait olmayacaktır.
Kargom teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Adresinizde bulunmamanız durumunda, ürünler, ilgili kargo firmasının dağıtım şubesine gönderilmektir. Dağıtım şubesinden 2 gün içerisinde teslim alınmayan ürünler firmamıza iade edilmektedir. Böyle bir durumda freecap.com.tr "İletişim" bölümünden bize ulaşabilirsiniz.
freecap.com.tr'ye mobil cihazlardan erişebilir miyim?
freecap.com.tr'ye mobil cihazlardan erişebilirsiniz.

FreeCap, sokak kültürüne olan tutkumuzdan ilham alınarak kuruldu. New Era'nın ikonik 59Fifty serisi, şapka dünyasında bir simge haline gelmiş ve sokak stilinin vazgeçilmez parçalarından biri olmuştur. FreeCap, bu ikonik şapkaları, tarzını özgürce ifade eden herkese sunmak için yola çıktı.
Mağazamızda, New Era 59Fifty'nin klasik modelleriyle birlikte, kendine özgü olmayı sevenlere özel seçenekler sunuyoruz. Yola çıktığımız günden bugüne, amacımız her zaman şıklığı ve kaliteyi bir arada tutmak oldu.
FreeCap’le her adımda farklı olun.